• Головна
  • Що собою представляє яскрава банерна реклама та для чого вона необхідна?
Новини компаній
10:05, 1 липня

Що собою представляє яскрава банерна реклама та для чого вона необхідна?

Новини компаній

Досить часто на внутрішніх та зовнішніх площадках, а особливо в мережі Інтернет, кожна людина стикається з великою кількістю банерної реклами, яка представляє собою відповідне графічне зображення. Банер представляє собою спеціальне повідомлення для потенційних клієнтів про конкретний продукт або послугу. Досить часто на банерах можна зустріти заклики до активної дії. Тому у такому напрямку, як digital performance marketing, створення банерної реклами є основним із напрямків підвищення кількості цільової аудиторії та збільшення основних продажів.

Основні різновиди банерів

Розглядаючи такий рекламний елемент, як банери, варто звернути увагу на їх основні різновиди. Серед них можна виділити наступні:

  • статичні – це спеціальний графічний блок або повністю нерухома картинка;
  • динамічні – відео та різноманітні анімовані зображення.

В залежності від того, на якій платформі буде розміщуватися банер, окрім класичного прямокутного можна виділити різні варіанти. В залежності від типу площадки, для якої вони створюються, їх можна поділити на наступні види для:

  • соціальних мереж;
  • реклами;
  • таргету;
  • прямого розміщення на інтернет-ресурсах партнерів.

Варто звернути увагу на те, що в рамках однієї платформи може використовуватися декілька варіантів банерів. Серед них досить часто застосовуються графічні та відеобанери. При цьому в залежності від формату банеру на конкретній платформі, до кожного з них окремо висуваються відповідні технічні вимоги, у тому числі до них можна віднести і конкретні розміри. Тому перед тим, як здійснювати завантаження банера, дуже важливо ознайомитися з конкретними вимогами зі сторони платформи або сервісу.

Ключові переваги банерної реклами

Перед тим, як замовити створення якісної банерної реклами, дуже важливо ознайомитись з її беззаперечною перевагами. Серед них можна виділити наступні:

  • можливість без суттєвих фінансових витрат здійснити охоплення великої цільової аудиторії – у порівнянні з рекламними контрактами вартість банерної реклами на порядок менше;
  • використання яскравого формату та можливість застосування різноманітних анімованих елементів, які досить швидко привертають увагу зі сторони користувачів;
  • здійснення прямого впливу на показники впізнаваності конкретного бренду;
  • можливість по максимуму проявити власний креатив, що не можливо реалізувати в таргетованій чи контекстній рекламі;
  • можливість виключення конкуренції та викуп ексклюзивних пропозицій.

При цьому не варто забувати про те, що банерна реклама також може мати власні недоліки. Серед них можна виділити банерну сліпоту, так як користувачі досить швидко звикають до графічних елементів. Деякі формати банерної реклами можуть бути досить нав'язливі, тому замість позитивного ефекту можна отримати тільки негатив. Банерна реклама досить часто має відстрочений ефект, тому майже неможливо здійснити аналіз аналітики та прорахувати показники ефективності запущеної рекламної кампанії.

У тому випадку, якщо є бажання створити дійсно ефективну банерну рекламу, потрібно притримуватися не складних кроків. В першу чергу варто здійснити детальний аналіз та сегментацію аудиторії. Після цього обирається площадка та вдалий формат для банерної реклами. На наступному кроці відбувається розробка концепції та дизайну з подальшим тестуванням. Тільки тоді, коли все буде приведено до бажаного результату, відбувається запуск конкретної рекламної компанії, яка була створена для конкретного виду бізнеса для отримання високих результатів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...