• Головна
  • Сучасні технології: між Мирноградом і Костянтинівкою продовжується капітальний ремонт національної траси
09:53, 28 вересня 2018 р.

Сучасні технології: між Мирноградом і Костянтинівкою продовжується капітальний ремонт національної траси

Сучасні технології: між Мирноградом і Костянтинівкою продовжується капітальний ремонт національної траси

Від села Нова Полтавка у напрямку Костянтинівки триває комплексне відновлення автодороги загального користування державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут – Михайлівка. Про це повідомляє Служба автодоріг Донеччини.

Для шляховиків ремонт ділянки траси із застарілим цементобетонним покриттям – це свого роду експериментальний виклик, адже до цього часу країна не мала практичного досвіду відновлення подібних доріг (принаймні, в такому масштабі), побудованих за радянських часів для транспортного сполучення багатогалузевих промислових центрів. Складність цього ремонту полягає не лише у розбиранні застарілої цементобетонної плити (товщиною ≈20 см), а й у вирішенні проблеми слабкого ґрунту під нею.

Відсутність міцної основи дорожнього одягу могла призвести у майбутньому навіть до провалів дорожнього полотна: на аварійній ділянці, з якої й розпочався ремонт та яка тимчасово закрита для руху транспортних засобів, під плитою вже спостерігалися процеси перезволоження та просідання ґрунту.

Нове конструктивне рішення щодо улаштування основи дорожнього одягу, запропоноване науковцями ДП «ДерждорНДІ» та погоджене Технічною Радою Укравтодору, вже дозволило стабілізувати нижній шар основи двокілометрової ділянки траси. На стабілізований ґрунт укладаються нові конструктивні шари дорожнього одягу.

Сучасні технології: між Мирноградом і Костянтинівкою продовжується капітальний ремонт національної траси, фото-1
Сучасні технології: між Мирноградом і Костянтинівкою продовжується капітальний ремонт національної траси, фото-2

Загалом роботи з улаштування нового дорожнього одягу передбачають:

  • розбирання та подрібнення цементобетонного покриття до необхідних фракцій;
  • стабілізацію існуючого слабкого ґрунту, обробленого за часи будівництва органічним в’яжучим (дьогтем);
  • ущільнення шару основи зі стабілізованим ґрунтом із подальшим улаштуванням подрібненого цементобетону;
  • улаштування щебенево-піщаної суміші С13;
  • улаштування георешітки (у якості армуючого матеріалу)із подальшим улаштуванням шарів із щебенево-піщаних сумішей тощо.
Сучасні технології: між Мирноградом і Костянтинівкою продовжується капітальний ремонт національної траси, фото-3
Сучасні технології: між Мирноградом і Костянтинівкою продовжується капітальний ремонт національної траси, фото-4
Сучасні технології: між Мирноградом і Костянтинівкою продовжується капітальний ремонт національної траси, фото-5

Після укладання шарів основи дорожнього одягу буде улаштовано нове двошарове асфальтобетонне покриття з верхнім шаром із щебенево-мастикового асфальтобетону.

До завершення ремонтно-будівельного сезону 4 км траси матимуть нову конструкцію дорожнього одягу. Проїзд транспортних засобів буде відновлено.Наступного року роботи продовжаться. Протяжність першої ділянки, що підпадає капремонту, – 17 км.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Мирноград #Костянтинівка #ремонт #дороги #національна_трасса #Покровськ – Бахмут – Михайлівка
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...