• Головна
  • Покровчани та мирноградчани після спілкування із «співробітниками банків» втратили майже 40 тисяч гривень
11:12, 28 березня 2019 р.

Покровчани та мирноградчани після спілкування із «співробітниками банків» втратили майже 40 тисяч гривень

Покровчани та мирноградчани після спілкування із «співробітниками банків» втратили майже 40 тисяч гривень

«Назвіть свої особисті данні для зміни пін-коду вашої картки», «Продиктуйте останні чотири цифри вашої банківської карти і захистить її від заблокування» - саме такі легенди використовували невідомі для заволодіння чужими грошима. Правоохоронці встановлюють особи зловмисників.

«Вашу картку заблоковано» - такі повідомлення вже не дивина для громадян. Ошукані саме в такий спосіб люди зізнаються, що багато раз чули, що справжні співробітники банків ніколи не телефонують і не пропанують свою допомогу відносно будь-яких грошових операцій, але чомусь вірять незнайомцям та виконують всі їхні настанови. Як наслідок – з банківських рахунків потерпілих зникають всі заощадження.

Минулої доби мешканець Покровська одразу після того, як назвав свої особисті дані «банківському оператору», втратив 15 тисяч гривень. Ще одна 51-річна покровчанка аби «не допустити допущення заблокування банківської карти», повідомила зображені на ній цифри невідомій особі й залишилась без 5 тисяч гривень. За аналогічною схемою 14 тисяч 900 гривень зникли з банківського рахунку 76-річної жительки Добропілля, а персональними даними мешканки Мирнограду «співробітники банку» заволоділи під приводом захисту її пенсії від посягань крадіїв. В результаті з рахунку пенсіонерки було знято 4 тисячі гривень.

За всіма зверненнями громадян співробітниками поліції відкриті кримінальні провадження за ст.185 «Крадіжка» Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає для зловмисників покарання у вигляді до 3-х років тюрми.

Поліцейські вкотре закликають громадян бути пильними і нікому не повідомляти свої особисті данні, а також пам’ятати, що справжні співробітники банків не можуть по телефону запитувати в своїх клієнтів будь-яку інформацію стосовно їх банківської карти чи рахунку. Для цього оператор може лише запросити громадян прийти до банківського відділення. Зверніть увагу, що на вашій банківській картці є номер телефону Гарячої лінії банківської установи і якщо у вас виникли якісь запитання чи підозри, телефонуйте саме туди.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Покрвоськ #Мирноград #шахраї
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...