Викладачка з Покровська презентувала розробку, яка допоможе вчителям підтримувати ментальне здоров’я

6-8 вересня 2024 року у Києві й Таллінні, одночасно на двох локаціях, відбувся AI for Ukraine Recovery Hackathon. Це хакатон із розробки рішень на основі штучного інтелекту – від підтримки психічного здоров’я постраждалих від війни до захисту від кібератак на критичну інфраструктуру. Протягом 48 годин 150+ учасників – ШІ-стартапи, розробники, студенти та всі, хто цікавиться ШІ, працювали над розробками та презентували свої проєкти перед представниками українського уряду, бізнесу й волонтерського руху.

В цьому хакатоні взяла участь Жуковська Дар’я Олександрівна, вчитель інформатики Ліцею№1 міста Покровська у складі команди «AnlnspiRise».

Робота на локації кипіла 3 дні. Воркшопи, зустрічі з менторами, робота над рішенням, невдачі і їх подолання, майстер-класи та неймовірна атмосфера поруч з людьми, що працюють над рішеннями з відновлення України. 

За останніми дослідженнями: 54% українських вчителів страждають від професійного вигорання, 37% вчителів потребують кращих навичок подолання стресу.

В майбутньому команда планує розробити мобільний додаток, який допоможе викладачам щодня дбати про своє ментальне здоров'я через практики. І це надзвичайно важливо!

За результатами фінального виступу Дар’ї Олександрівни, команда «AnlnspiRise» зайняла 3 місце та отримала винагороду у розмірі $2000. 

Дар’я Олександрівна ділиться враженнями від хакатону:

«Я двічі переміщена через війну і знаю, що таке стрес. Як викладач та вчитель, я на собі відчула, наскільки важливо дбати про своє ментальне здоров'я, адже те, що ми переживаємо, ми передаємо студентам і учням. Тому я дуже рада була презентувати найважливіший проєкт сьогодення! На цьому хакатоні ми працювали над 4 челенджем «Mental Health» і розробили чат-бот за моделлю Пезешкіана, який допомагає підтримувати баланс між чотирма основними сферами життя кожного дня. Наш чат-бот, створений на платформі ManyChat, також хотіли б впровадити штучний інтелект, який допоможе розпізнавати емоції викладачів і давати їм персоналізовані відповіді.