Сьогодні, 13 листопада, начальник Мирноградської міської військової адміністрації провів особистий прийом громадян.
Мешканці громади прийшли на прийом, щоб вирішити свої наболілі питання.
Як завжди в топі питань: житлово-комунальні послуги, опалення, благоустрій території.
Мешканці вул.Донецька незадовільні роботою чергових диспетчерів Мирноградського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства КП "Компанія "Вода Донбасу." Скаржились не тільки на некоректне спілкування чергового диспетчера з громадянами, але й на роботу щодо усунення поривів.
По допомогу у реєстрації місця проживання звернулась громадянка б.№5, м-ну «Молодіжний», яка постійно доглядає за матір’ю похилого віку і не здатна до самообслуговування.
Жителі б.№2, вул.Вороб’євського турбувались за опалення. Їм надано роз’яснення щодо проведення роботи з підключення.
Незадовільні роботою голови ОСББ жителі б.№36/7 м-н «Західний», які скаржились на холодні батареї в будинку.
З особистою проблемою звернулась мешканка б.№5/6, м-ну «Світлий».
Виконати санітарну обрізку кущів біля виїзду з гаражів м-ну «Молодіжний».
"Усі звернення взяті в роботу.Працюємо далі, аби оперативно допомогти нашим мешканцям у цей непростий час", - зазнчають у Мирноградській МВА.