14 вересня начальник Покровської МВА Сергій Добряк провів особистий прийом громадян. Цього разу керівник отримав від мешканців 11 звернень.
Переважна більшість питань стосувалися житлово-комунальної, соціальної сфер, а також були розглянуті особисті звернення. Так, від голови кварталу N 9 надійшло звернення з 4 проблемних питань. Зокрема, вони стосувалися обрізки аварійних дерев, облаштування укриття та проведення роботи з сім’ями, які потрапили у складні життєві умови.
«Відповіді нас задовольнили. Щодо укриття нас запевнили, що найближчим часом все буде зроблене, по деревах теж обрізку робитимуть, а з сім'ями проводитимуться бесіди та буде надана допомога. Дуже уважно нас вислухали, відповідями задоволені. Це вже друге наше звернення до Сергія Вікторовича»,– розповіла голова кварталу N9 Тетяна Іванівна.
Під час прийому також надійшли прохання щодо покосу трави, обрізки аварійних дерев та встановлення вікон для постраждалих громадян внаслідок обстрілів.
«На сьогодні ми вже ведемо роботу з обпилювання аварійних дерев, вже виконали 160 звернень з 300, які надійшли від місцевих мешканців. Також було декілька питань стосовно покосу трави на покинутих ділянках землі. Проведемо й цю роботу. Зверталися люди й з приводу встановлення металопластикових вікон. Нагадаю, що з цього напрямку у нас підписаний меморандум з міжнародними партнерами. Робота ведеться і усі люди, які постраждали внаслідок обстрілів, будуть забезпечені новими вікнами», – зазначив Олексій Стебель.
Крім того, Олексій Стебель підкреслив, що протягом останнього часу, надійшла велика кількість звернень з приводу роботи обслуговчої компанії ФОП "Бедрій".
«Сьогодні було звернення по ремонту покрівлі в тих будинках, які обслуговує даний ФОП. Сподіваємось, що в найближчий термін ФОП “Бедрій” відреагує, і роботи, які були заплановані або за якими були звернення, будуть виконані. Тому що для нас головне – це комфорт мешканців громади, і в осінньо-зимовий період ми хочемо бачити, що всі комунальні служби, і, в тому числі й обслуговчі компанії, якісно виконують свою роботу і свої зобов'язання перед населенням», – додав заступник.
Також були звернення щодо надання допомоги з усунення наслідків обстрілу, який стався 7 серпня. Зокрема, надійшло прохання замінити вікно в процедурному кабінеті місцевого наркодиспансеру, будинку №9 по вул. Шахтобудівельників.
Зернулась до керівників громади й мешканка будинку 147, що по вулиці Центральній. За словами заявниці, протягом двох років жителі звертаються до управителів із заявками про затікання до квартир. Жодних відповідей та реакцій від представників ФОП не поступає.
«Тим більше після обстрілу у нас ситуація набагато погіршилася. На четвертому та п'ятому поверхах немає вікон, і якщо підуть дощі чи сніг, все буде затікати. Плита у нас в аварійному стані. Прошу допомоги, щоб прибрали плиту і допомогли у встановленні нового вікна», - розповіла Сергію Добряку мешканка міста.
Своєю чергою, начальник Покровської МВА пообіцяв вирішити ці питання і доручити провести роботи у квартирах, над якими тече дах. «Якщо брати динаміку, то ми бачимо, що кількість звернень йде на спад, бо, переважно, всі питання відпрацьовуються ще до проведення прийому громадян. Тому в нас є позитивна динаміка з приводу закриття проблемних питань, з якими звертаються наші мешканці. Сьогодні були звернення щодо зимової програми надання дров. Було надано роз'яснення також щодо негативних відгуків про виконання своїх обов'язків ФОП “Бедрій”. Також були звернення щодо підтримки і допомоги в лікуванні. Всі проблемні питання взяті на контроль для їх швидкого вирішення», – зауважив Сергій Добряк.
Кожен, хто прийшов за розв’язанням своїх нагальних питань, отримав вичерпні відповіді. Усі звернення направлені в роботу відповідним спеціалістам.