Допомога по безробіттю в Дії: відповідаємо на найчастіші питання до Мінцифри

Важлива інформація щодо оформлення допомоги по безробіттю в Дії. Інформує Мінцифри. 

1.Що робити, якщо показує помилку: «Ви не можете отримати допомогу. Дія не знайшла про вас дані у списках від ПФУ та ДПС»?

Послуга доступна тільки людям, які є в переліку Пенсійного фонду України, і місця працевлаштування яких розташовані на території тимчасової окупації чи ведення активних бойових дій. 

Якщо ви належите до цих категорій, і послуга вам недоступна, радимо дізнатися (https://www.facebook.com/pfu.gov.ua/posts/pfbid037kaVBcZ6CwasyZHjpzwmmYbVLnzDKoiAK4i2UEpP3nXU2bPm9DGQJqC5tpS67uX6l) причину в Пенсійному фонді. Або скористатися послугою (https://diia.gov.ua/services/dopomoga-po-bezrobittyu) з реєстрації в центрі зайнятості на порталі Дія. 

2.Чи потрібно мені після подачі заяви звільнятися з місця роботи, якщо я не отримую дохід?

Так, якщо бажаєте отримати статус безробітного та виплати, вам потрібно звільнитися з поточного місця роботи.

3.Як скористатися послугою, якщо мій центр зайнятості не працює? 

На жаль, у певних областях України деякі центри призупинили роботу, оскільки не мають організаційних або технічних умов для роботи в період воєнного стану.

Якщо ваш центр зайнятості не працює, то подати заяву треба в найближчому центрі зайнятості. Дізнаватися інформацію про центри зайнятості, що працюють, можна на гарячій лінії: 0 800 50 99 66.

4.Яку суму виплат я буду отримувати у статусі безробітного?

Розмір виплат розраховується у відсотковому співвідношенні до середнього доходу (зарплати) людини та залежно від її страхового стажу. Тому уточнити суму радимо у вашому центрі зайнятості.

5.Подав заяву, але її розглядають більше ніж 3 робочі дні. Що робити?

Заява після подачі автоматично надсилається до центру зайнятості, а статус, який відображається в Дії, передає також він. Радимо звернутися на гарячу лінію центру та уточнити причину тривалого опрацювання заявки.

Новини компаній
11:00, 23 грудня