До уваги покровчан: центри обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі усі послуги надаватимуть дистанційно

У зв'язку з ускладненням ситуації із захворюваністю на COVID-19 ДТЕК Донецькі електромережі з 18 жовтня тимчасово припиняє особистий прийом клієнтів в центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно.

Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію і інформацію про те, як оформити та отримати послугу.

ДТЕК Донецькі електромережі піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників. І закликає клієнтів в умовах пандемії максимально використовувати дистанційні сервіси, перелік яких постійно розширюється.

Скористатися дистанційними сервісами ви можете:

на сайті компанії http://dtek-dem.com.ua/; зателефонувавши до кол-центру за телефонами +38 (093/096/099) 450 0 473; (0629)450 473; за допомогою чат-боту компанії в месенджерах Viber и Telegram; звернувшись на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі у Facebook.

ДТЕК трансформує бізнес, впроваджуючи європейські стандарти обслуговування клієнтів. Ми кожен день працюємо над тим, щоб зробити електропостачання надійнішим, а сервіс зручним і орієнтованим на потреби клієнта. Компанія продовжує активно розвивати дистанційні канали обслуговування для ефективної та безпечної комунікації з клієнтами. У 2021 році ДТЕК Донецькі електромережі впровадив нові онлайн-сервіси:

-передача показань приладів обліку на сайті без додаткової реєстрації;

-заявки через сайт на нове приєднання;

-заявки через сайт на роботи з лічильниками;

-попередній онлайн запис до центрів обслуговування клієнтів.

Також в месенджерах Viber и Telegram працює чат-бот ДТЕК Донецькі електромережі. Це віртуальний цифровий помічник, який допомагає в автоматичному режимі 24/7 отримувати необхідну інформацію. Завдяки йому, клієнти компанії можуть, повідомити про аварійні ситуації, передати покази лічильника, отримати відповіді на актуальні питання.